Foto: Mette Hannibal

tirsdag den 30. november 2010

Evaluering uge 47

Jeg har besluttet ikke at skrive træning ind hver dag. I stedet for vil jeg et par gange om ugen opdatere med de vigtigste informationer om hvordan træningen skrider frem. Hvis I gerne vil have det uddybet kan I altid kommentere.

Løb 10 km crossløb i søndags i Tilburg i Holland. Egentlig er jeg tilfreds med at jeg overhovedet gennemførte. Jeg vågnede om morgenen med ondt i halsen og følte mig ikke på toppen. Egentlig havde jeg mest af alt lyst til ikke at løbe, men nu var vi jo taget derned... Jeg lagde meget konservativt ud, og havde den dejlige fornemmelse at overhale løbere hele løbet igennem. Da jeg til sidst i løbet fik kontakt med Morten Fransen og Andreas Bueno lugtede jeg blod og jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at slå dem.
Det var egentlig en positiv oplevelse, for jeg kan gøre det meget bedre hvis jeg har hovedet 100% med. EM bliver et helt andet løb fra min side...

Ugen er helt sikkert godkendt. 105 km på trods af at jeg næsten tog en hel dag ud af kalenderen der gik med prøve. Med over 18 intensive km'er er det rigtig god træning.

Den næste tid bliver mange af mine ture på bånd. Det er umuligt at løbe hurtigt udenfor og skadesrisikoen er meget høj når det er så glat. Så jeg må bide i det sure æble og gå på bånd. Heldigvis har jeg Fitnessdk lige i nærheden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar