Foto: Mette Hannibal

mandag den 28. november 2011

Træning uge 47 - del 2

Onsdag.
Formiddag: 11,6 km i 3.36.


Torsdag.
Morgen: 7,0 km i 3.30

Eftermiddag: 8,6 km i 3.35 og benstyrke.


Fredag.
Morgen: 8,2 km i 3.43 med Henrik Them. Vi mødtes ved Dronning Louises Bro og løb en runde i Fælledparken, hvorefter han løb mig hjem. Dejligt med selskab på morgenturen!

Eftermiddag: 7,5 km i 3.24.


Lørdag.
Morgen: 5,9 km i 3.35.

Eftermiddag: 4 km i 3.30, 2x1600m (2.30 pause), på Østbanegade ved Østerport Station. Tempo ca. 3.04.

Det må være en af Københavns bedst belyste gader. Dejlig ny blød asfalt, næsten ingen trafik og godt i læ for det værste blæst. Her kommer jeg til at løbe mange af mine intervaller i denne vinter. Desuden er den ca. 4 km fra Husumgade så det passer godt med opvarmning. Afjog 3,3 km i 3.32.


Søndag.
Formiddag: Tur med Niels Grøn og derefter benstyrke. 7 km i 3.27

Eftermiddag: 5,1 km i 3.35. Forfærdelig stormvejr. Måtte næsten opgive at komme ud, men fik heldigvis de sidste km'er i denne uge :-)

En god uge, der blev sluttet af med møde med Henrik Larsen og en vild tur i stormvejret. Vi har nu lagt træningsplan frem mod DM i kort cross i uge 10. Nu håber jeg at bentøjet holder for det skal nok blive hårdt...

P.S. Var lige inde og se på verdensranglisten på marathon, så vidt jeg kunne tælle mig frem til var der 66 kenyaneren i top 100. Det er tankevækkende!!

2 kommentarer:

  1. Hej Hannibal!

    Du skriver at træningsplanen frem mod DM kort cross er lagt, men betyder det så at du ikke satser på/ikke løber DM lang cross?

    Ellers fedt at se det går fremad!

    Mvh,
    Mads Tærsbøl

    SvarSlet
  2. Hej Mads.

    Ja, jeg satser på kun at løbe den korte cross. Den har jeg jo ikke prøvet at vinde endnu... ;-)

    /Jakob

    SvarSlet