Foto: Mette Hannibal

søndag den 13. november 2011

Træning uge 45

Torsdag: 
Morgen: 6,9 km i 3.39.

Eftermiddag: 7,2 km i 3.39 med Rune og Benjamin. Derefter benstyrke. Afjog 1,1 km i 3.49.

Fredag:
Morgen: 7 km i 3.32

Eftermiddag:
Måtte desværre blive hjemme da jeg fik et kraftig anfald af hovedpine. Det kom snigende om eftermiddagen og jeg måtte krybe hjem i seng  fra matematik lidt før timen var slut, det er jeg ikke vild med. Efter to Ipren og 1½ times lur, havde jeg det bedre da Sara kom hjem. Det er nu tredje gang på et år jeg har sådan et anfald. En gang har det været ledsaget af opkast, men de andre gange er det "bare" hovedpine. Jeg mærker en klar forværring ved lys, så jeg begynder at mistænke migræne som jeg også har i familien.

Lørdag:
Formiddag: Løb med KIF-drengene Andreas Tikkanen, Michael Schmidt og Mathias Reedtz. Det blev til:
3 km i 3.50, 3 km i 3.30, 2,3 km i 3.03, 3.5 km i 3.48.

Søndag:
Morgen: 7 km i 3.29

Middag: Benstyrke i Spartas styrkerum

Eftermiddag: 8,6 km i 3.27. Løb en tur i Søndermarken med min pandelampe. Den er dog næsten overflødig da der er god belysning og endda et smart lyssystem der kan vise forskellige hastigheder. Det virker smart, men kan desværre kun gå ned til 4.00 min/km, og det er for langsomt for min smag.

En god uge hvor jeg fortsætter efter planen. Også styrketræningen går godt, hvor jeg for alvor er ved at komme ind i rytmen. Jeg nyder at løbe for tiden, vejret er godt og det gælder om at nyde hver eneste dag hvor der ikke ligger sne... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar