Foto: Mette Hannibal

tirsdag den 31. maj 2011

31/5 Ecup Monte Gordo

Så sidder jeg igen på Nørrebro. Ude godt, men hjemme bedst. Dejligt at komme hjem til et sommerligt København.

Lækkert løbevejr i Monto Gordo, vel 25-27 gr. og en frisk vind. Løbet var ekstremt taktisk. 64 og 2.09 var mellemtiderne efter 400 og 800m. Med 600m igen blev tempoet sat op, 3. omgang løb jeg på 58 sek. Sluttiden blev 3.56.18. Det var nogle rigtig dygtige løbere jeg var oppe imod, og med den optakt jeg har haft er det svært at gøre noget i så taktisk et løb. Jeg har heller ikke lavet meget syretræning i år og det kan mærkes. Der er jo stadig to måneder til jeg gerne vil toppe på 1500m, så hurtigheden må komme til den tid.

Det går heldigvis bedre med min ballesmerte, så jeg tager nogle lette intervaller i eftermiddag og derefter skal jeg bare blive frisk til landsholdsudtagelse på fredag. Det bliver et godt race, der er mange der har løbet godt på 5000m allerede i år så jeg får det ikke let.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar