Foto: Mette Hannibal

søndag den 29. maj 2011

27/5 Afrejse til Monte Gordo


I skrivende stund sidder jeg i bussen på vej til Monte Gordo hvor jeg i morgen lørdag (d.28/5) deltager i e-cup med Sparta. Jeg skal løbe 1500m. Det har desværre været lidt af en rædselsuge. Smerterne i ballen er bare blevet værre og værre og jeg har samlet løbet 20 km fra mandag til fredag. Jeg har fået både fysioterapi og akupunktur hos John Boel, men jeg har pt. lidt svært ved at se en udgang på pinslerne. Det går lidt bedre, men jeg er spændt på hvornår jeg kan komme til at træne og konkurrere uden smerter. Jeg har besluttet at jeg ikke løber intervaller før jeg er smertefri.

Nu skal jeg ”bare” have det 1500m løb overstået i morgen forhåbentlig uden forværring. De sidste to år er løbet blevet vundet på 3.42 og 3.41, så hvis jeg havde været på toppen havde det været en god mulighed for en hurtig tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar