Foto: Mette Hannibal

mandag den 2. maj 2011

1/5 - Evaluering af uge 17

Så sluttede 5 ugers træning uden problemer. Jeg fik i slutningen af ugen ondt i den højre balle. Jeg fik heftig akupunktur behandling og et besøg hos osteopat Gorm Alex Petersen i AP Sundhedscenter blev det også til. Der var dog ikke rigtig noget af det som gjorde en forskel og jeg var nødt til at skære ned på træningen for at få det under kontrol.
Derfor blev det altså en weekend uden meget løb, men har det i dag mandag noget bedre og tror at jeg kan træne normalt i den kommende uge.
Det blev til to intervalpas: 5x600+600 30sek/3min pause på Østerbro stadion, tempo 2:46. Og 4x4:30 min i Utterslev Mose, her var jeg ret hæmmet af ømhed/smerte så tempoet var omkring 3.00, måske lidt under.

Jeg håber at det bliver bedre fra nu af, for jeg har ikke tid til at være skadet nu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar