Foto: Mette Hannibal

søndag den 5. juni 2011

5/6 - Evaluering af uge 22

En god uge er overstået. God fordi jeg vandt landholdsudtagelsesløbet fredag aften, og fordi det går meget bedre med min forpinte balle. Søndag aften løb jeg en tur helt uden smerter, så nu tror jeg det er overstået.

Jeg har ellers været meget træt efter løbet fredag. Det var et hårdt løb selvom jeg ikke trak på noget tidspunkt. De sidste to km løb vi på 5:32! At jeg kan løbe 14.29 med så langsomt et udlæg lover godt. Især med tanke på at jeg ikke er i god 1500m form.
Det var et fedt løb at være med i, for jeg vidste at der var mange der er i god form. Jeg var langt fra sikker på at vinde da jeg stod på startstregen, og jeg er stolt over sejren. De unge drenge er i god form og har en glubende motivation og lyst til at vinde. Et så taktisk løb er dog "guf" for en mellemdistanceløber som mig og det kunne ikke have udartet sig bedre for mig.

I næsten weekend tager jeg til England for at løbe 5000m i Watford, målet for mig her er en tid omkring 14:10. Denne uge har for alvor givet mig tro på at det er muligt, så jeg glæder mig som et lille barn til lørdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar