Foto: Mette Hannibal

lørdag den 28. april 2012

Uge 17 - Træning


Træning Uge 17:


Intervaller:
 1. 6x500m+500m pause 30sek/3min. Løb i Kildevældsparken, den har en fin lille sø som der er 500m rundt om. Tempo ca. 2.50 min./km.

 2. 3 x 6 min. (pause 4 min.) i og omkring Fælledparken. Fik selskab af Nicholas Vinter Skov. Hyggeligt og dejligt at have en at træne med igen! Tempo ca. 3.02 min/km.

 3. 3x1km-5x600m (pause 3 min). Tempo 2.45.
Jeg løb 1km'erne i Fælledparken og 600m på Østerbro Stadion. Igen mødtes jeg med Nicholas. Desuden kom Benjamin også ind og løb med på noget af det. Selvom vejret ikke viste sig fra sin bedste side var det fedt at være på banen igen. Den var både Heidi Jensens gruppe og en masse sprintere. Det gør det lidt lettere at få løbet når der er flere mennesker på stadion!


Total
129,5 km i 3.26 min/km.

Kommentarer til ugen:
En(dnu) en fremragende uge. Det går fantastisk godt, og nu begynder jeg så småt at skrue op for farten på nogle af intervallerne og det er nu sjovt at løbe hurtigt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar