Foto: Mette Hannibal

onsdag den 4. april 2012

Uge 13 - lidt ændret blog

Jeg har besluttet at ændre min rapportering en smule. Jeg går tilbage til en slags oversigt over min uge, i stedet for at skrive specifikt hvad jeg laver hver dag. Jeg vil skrive hvilke intervaller jeg laver og ellers hvad jeg finder interessant.

Ugen 13 bød på en del blæsevejr, hvilket gjorde at mit ugesnit ikke blev helt så hurtigt som jeg kunne ønske. Men det er så lidt at det ikke gør nogen reel forskel.

Lørdag rejste jeg med Sparta til Algarve og Hotel Alfamar på to ugers træningslejr. Vi havde mødetid kl. 04.15 i Kastrup, så jeg nøjedes med en tur lørdag eftermiddag.

Intervaller:

1. 4x1500m 3:15 pause. Tempo omkring 3.00.

2. 3x6 min i Søndermarken og på Vestre Kirkegård. Tempo ca. 3.03

3. Søndag: 1x2km og 4x1000m 4 og 3 min pause. Tempo: ca. 2.54

Total:

131, 4 i 3.27 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar