Foto: Mette Hannibal

mandag den 23. april 2012

Uge 16

I denne uge har jeg sat træningsbelastningen lidt ned. Det gjorde vi for at min krop kunne komme lidt ovenpå efter to meget hårde uger i Portugal. Sidst på ugen begyndte kroppen at føles normal igen, så jeg ser positivt på den næste periode.

Intervaller:
 1. 1 x 2 km-3 x 1,3 km, pause 4-3-3 min. Løb i Utterslev Mose. Stadig noget mærket af forkølelse, så det blev et moderat tempopas. Farten var ca. 3.00 min/km.

2. 6 x 3 min. Pause 3 min. Tempo ca., 2.57. Løb i Søndermarken og på Vestre Kirkegård, så det var temmelig kuperet. Derudover blæste det en del.

3. 2x1,6km-2x1km-1x800m pause 4-4-3-3-3 i Fælledparken. Henrik Larsen kom ind og vi holdt træningsmøde bagefter. Vi lavede træning til den næste måneds tid. Så jeg nu ved hvad jeg har af intervaller frem mod sommerens første løb. 

Total
125,1 i 3.27

Kommentarer til ugen:
Har været meget træt efter træningslejr og pga. forkølelse, så har ikke kunnet løbe helt så hurtigt, men er fint tilfreds med en rolig uge. Nu skal jeg "ovenpå" igen, så jeg kan udnytte al den gode træning jeg har lavet de sidste måneder. Mit første rigtig hurtige løb bliver i Manchester d.19 maj. Glæder mig allerede!!
Uden bød på to benstyrkepas og masser af god intensiv træning, dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar