Foto: Mette Hannibal

mandag den 7. maj 2012

Henrik Larsen noterer hvor endnu en rute slutter
Træning Uge 18 og opmåling af 400m og 600m ruter i Fælledparken.

Intervaller:

1.5x1100m pause 3 min. Løb på Kastellet, da der var mange mennesker i Fælledparken og Østre Anlæg pga. godt vejr og 1.maj. Tempo ca. 2.55 min/km. Nicholas var med igen og han får også trænet godt for tiden.

2. 4 x 4 min. pause 3 min.

3. 3 x 1km - 4 x 600m - 1x400m pause 3 min. Tempo: 2.49. Løb med Nicholas i Fælledparken. For første gang lavede jeg også den anaerobe træning træning i parken og ikke på banen. Forhåbentlig holder der skaderne fra døren! Som Henrik sagde så skal musklerne bare have nogle brint-ioner, hvor man løber gør ikke nogen forskel.
Det blæste en del så tiderne er ikke så hurtige.

Total
132,5 i 3.27

Kommentarer til ugen:
De sidste 10 uger har jeg et gennemsnit på 128,3 km. Det er helt fantastisk for mig! Det er aldrig sket før at jeg har kunnet træne så hårdt i så lang en periode uden afbrydelse af sygdom eller skader.


600m intervalrute opmåles

2 kommentarer:

  1. Hey Jakob.
    Er den der 600m rute i Fælledparken afmærket? Jeg har før manglet et sted at løbe intervaller, når jeg har været på visit i København.

    SvarSlet
  2. Hej Frederik.

    Nej, den er ikke afmærket, man skal vide hvor den er. Men jeg kan da godt vise dig det næste gang du er i Kbh...

    /Jakob

    SvarSlet