Foto: Mette Hannibal

mandag den 16. april 2012

Uge 15 - Træningslejr 2.uge


Træningslejr Uge 2

Ugen startede fint med 20,5 km og styrketræning mandag. Jeg har det faktisk fint i benene, selvom jeg træner rigtig meget.
i slutningen af ugen fik jeg en lille forkølelse, hvilket gjorde at jeg måtte sætte farten noget ned på mine ture. Desuden kan to meget hårde ugers træning efterhånden mærkes. Især læggene føles meget tunge og ømme.
Søndag løb jeg intervaller på Østerbro stadion, det gik sådan nogenlunde og det har været en rigtig god træningsuge.

Intervaller:
1.      5x1200m (pause 3 min). Tempo ca. 2.54. Løb på en lille asfaltvej igennem appelsinplantagerne. Det var herligt at løbe helt for mig selv, at mærke varmen og duften af appelsintræerne. Havde en god følelse hele vejen og følte mig frisk.
2.      4x4 min (pause 3 min). Tempo ”kun” lige omkring 3 min/km, pga forkølelse og træthed.
3.      6x500m+500m (pause 30sek/3min) Tempo 2.44.


Total
135,2 i 3.26

Kommentarer til ugen:
En uge der mængdemæssigt var rigtig god, men gennemsnitsfarten er ikke helt så høj som i sidste uge. En rejsedag og en mindre forkølelse har sat sine begrænsninger og det er også ok. Alt i alt, meget tilfreds. Nu har jeg en lidt rolig uge i næste uge og det bliver dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar