Foto: Mette Hannibal

onsdag den 30. marts 2011

Rulleski og Kaiser Sport

Jeg har længe været under heftigt pres fra min træner om at finde et alternativ til løb. Dels for at kunne supplere min løbetræning, og for at kunne træne selvom jeg bliver skadet. Til det formål skulle rulleski være det ultimativt bedst og mest overførbare.
Nu kommer der endelig til at ske noget i sagen. Kaiser Sport har arrangeret en aften for deres sponsorløbere, hvor vi bliver introduceret til udstyr samt får lidt undervisning af Peter Nabe som ejer Nordic Sport.

Sara og jeg var i dag i Kaiser Sport og jeg må virkelig tage hatten af for deres grundighed og kompromisløshed med det optimale. Hvad der bare skulle have været en hurtig udlevering af indlæg, kom til at tage 1½ time, det tog tid at finde den ideelle løsning. Som eliteidrætsudøver skal der være 110% styr på de sko man har på og til det er Kaiser Sport de bedste. Forhåbentlig kan det være med til at holde skaderne fra døren fremover. Det er virkelig rart at vide at det vi får altid er 100% i orden, jeg kan kun anbefale det til løbere på alle niveauer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar