Foto: Mette Hannibal

søndag den 3. april 2011

Uge 13

En fin uge hvor jeg i de første dage var godt mærket af DM 10km. Ikke at jeg havde ondt, men var generelt træt i kroppen. Jeg holdt km-antallet lidt nede for at give kroppen ro til at komme sig, for de næste tre uger bliver virkelig hårde. Lørdag var jeg ude og løbe Degnemoseløbet i Brønshøj, jeg gentog sejren fra sidste år, dog 15 sekunder langsommere. Sara løb en helt fantastisk tid og slog løbsrekorden med over et minut!
Det var helt fantastisk vejr at løbe i, det er sådanne dage jeg har set frem i mod hele vintren, ja siden starten af november. Det er nu sjovere at være løber når vejret er godt.

Det blev til 111,6 km i 3.27, heraf 12,5 intensive km'er. Et styrke-  og 2 x sprintpas (heraf et på bakken i Frederiksberg Have).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar