Foto: Mette Hannibal

tirsdag den 22. marts 2011

22/3 Evaluering af uge 11

Det er aldrig så sjovt at skrive træningsdagbog eller blog når det ikke går som man gerne vil. Sidste tirsdag begyndte jeg at få lidt ondt i halsen og fredag og lørdag måtte jeg kapitulere. Det blev til to dage i sengen og en søndag hvor jeg ikke kunne træne helt så meget som jeg gerne ville.

I alt blev det til 87,7 km i 3.28, 11,1 intensive km'er. Ikke noget at råbe hurra for, men heller ikke en katastrofe, forhåbentlig undgår jeg sygdom når vi kommer tættere på de rigtig vigtige løb til sommer...

Min ene hoftebøjer har fortsat været øm de sidste par uger. Jeg har prøvet både fysioterapi og osteopati, som ikke har gjort den store forskel. Så i går var Sara og jeg til akupunktur hos John Boel der har klinikken Acunova (http://acunova.dk/) på Blegdamsvej. Her tirsdag morgen virker det faktisk til at have hjulpet en del, hvis det kan få det væk uden jeg behøver at nedtrappe noget træning, vil det være helt genialt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar