Foto: Mette Hannibal

mandag den 14. marts 2011

14/3 Evaluering af uge 10

For at starte ugen bagfra, var jeg i lørdags i skoven med Them. Det var perfekt løbevejr og det var utrolig dejligt at komme ud i skoven og løbe igen. Det har været en ufattelig lang vinter, og det bliver skønt med forår snart. Jeg løb 4x2:25-1:45 (som skulle gøre det ud for 4x800+600 30sek/3min seriepause). Them løb nogle lange intervaller, så intervallerne løb jeg alene.

Torsdag løb jeg 4x1500m i strid blæst i Fælledparken. Det var et hårdt pas og jeg løb den sidste på Østerbro stadion. Tempoet var ikke så højt, mellem 3.00 og 3.05. Dog lidt hurtigere på den sidste som var inden på banen.

Tirsdag løb Benjamin og jeg, 6x1000m (3 min jogpause) med Team Richard. Vi løb de første tre i Fælledparken og de sidste tre på Østerbro stadion. Tempoet var mellem 2.50 og 2.55.

Ud over løb, har jeg to styrketræningspas (benstyrke) og 3xsprintpas (i alt 12x30m). Endnu en rigtig god uge! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar