Foto: Mette Hannibal

mandag den 4. juni 2012

Træning Uge 22

Jeg læser for tiden til eksamen, så det bliver ikke de mest fyldestgørende blogindlæg jeg skriver. Men I skal da ikke snydes for ugens intervaller.

1. 5x1200m pause 3 min. Løb med Them i Fælledparken. Det blev et fint pas, ca. 2.53 min/km i gennemsnitsfart.

2. 5x600m+400m pause 30 sek/3min. Jeg løb de første tre i Fælledparken, det var ikke sjovt da jeg var meget træt og tung i benene. Måske eksamenslæsningen fyldte i hovedet? Ellers kan det have været en eftervirkning efter en weekend med konkurrence og lange rejsedage? Tempoet var i Fælledparken 2.45-2.47. På stadion i pigsko gik det lidt lettere og tiderne var 2.37 og 2.35.

3. 8x500m pause 3 min. Tempo: 2.30.5.

En god uge, hvor jeg for alvor er begyndt at træne det anaerobe, jeg glæder mig til at se om det kan mærkes på lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar