Foto: Mette Hannibal

lørdag den 9. juni 2012

Watford Grand Prix

 Så er der ikke længe til jeg skal løbe endnu et 5000m løb. Denne gang er jeg i Watford og løber kl. 21.52 dansk tid.
Det har blæst meget i går og i dag, men efter vejrudsigten skulle det stilne af i aften. Jeg krydser fingre.

Udsigt over Watford fra 6.sal på Hotel Park Inn.

Jeg føler mig ellers meget klar og glæder mig til et forhåbentlig godt løb. Jeg er frisk og min krop føles som om den er i overskud. Jeg var i går ude hos Gorm Alex Petersen i AP Sundhedscenter (han er osteopat) og blev løsnet op så jeg er "fri" i alle led. Den stivhed jeg har haft i ryggen den seneste uge er i hvert fald væk. Det er noget jeg fik efter et styrketræningspas i søndags. Jeg har aftalt med Gorm at jeg ikke laver flere øvelser med tunge vægtstænger på ryggen. Min "Scheurmannryg" kan ikke holde til det...


www.apsund.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar