Foto: Mette Hannibal

søndag den 22. januar 2012

Træning Uge 3

Mandag.
Morgen: 7,7 km i 3.32

Eftermiddag: 10,5 km i 3.30

Tirsdag.
Morgen: 6,5 km i 3.28

Eftermiddag: Opv 4,3 km i 3.35, 2x2 km 3 min pause (tempo ca. 2.58), 3,7 km afjog i 3.29.

Onsdag.
Morgen: 6,4 km i 3.30

Eftermiddag: 10,7 km i 3.35 og benstyrke.

Torsdag.
Morgen: 7 km i 3.33

Eftermiddag: 5,5 km opvarmning i 3.35, 3x 1200m i ca. 2.59 og 3,9 km afjog i 3.33. Løb med Niels Grøn ved Dyssegård.

Fredag.
Morgen: 7,5 km i 3.31

Eftermiddag: 10,2 km i 3.32. Andreas Bueno (der glædeligvis er kommet igang med at løbe igen), var i byen og løb med sammen Niels og jeg. I øvrigt har vi på det seneste snakket om, om det kan kaldes en gruppe når man er tre, da det normalt kun er jeg og Niels der løber sammen. Samme snak havde vi Benjamin Wolthers forleden?!

Lørdag.
Morgen: 7,6 km i 3.34. Igen med Niels og Bueno.

Eftermiddag: 4 km i 3.30, 3,6 km i 3.03 og 4,6 km i 3.35. For første gang i år var det så glat at jeg ikke kunne løbe alle steder. Holdt mig derfor til de store vejes cykelstier og så gik det fint. Mødte Anne Mette Aagaard undervejs. Det skal blive spændende at følge hende og Dorte Vibjerg frem mod OL. 

Søndag.
Formiddag: Niels og jeg havde gode ben, så det blev en hurtig tur! :-) 10,1 km i 3.26, benstyrke og afjog 2,6 km i 3.30.

Ugens total:
124,1 km i 3.29.

Kommentarer til ugen.
Det går stadig fremad. Kroppen har haft det rigtig godt i denne uge og jeg har ikke ondt nogen steder, jeg krydser fingre for at det varer ved! Jeg kan se at vejrudsigten ser dårligere og dårligere ud, heldigvis har Sparta indkøbt to løbebånd som skal stilles op i hallen. Det er jeg rigtig glad for og det sikrer at jeg kan træne selvom det skulle blive snevejr på et tidspunkt!
Intervaltiderne bliver bedre og bedre for hver uge og jeg glæder mig efterhånden til at komme i konkurrence igen. Det virker til at mange er i god form på nuværende tidspunkt og jeg glæder mig til at se hvor jeg står i forhold til de andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar