Foto: Mette Hannibal

onsdag den 17. august 2011

Copenhagen Athletics Games - Hvor var de danske løbere?!

I torsdags arrangerede Sparta Copenhagen Athletics Games.Vi blev desværre ca. 25 min forsinkede og jeg var fuldstændig kold og gennemblødt da vi startede. Henrik Them var hare og holdt det tempo vi havde aftalt, men jeg havde simpelthen ikke benene eller hovedet med mig den aften.

Til sidst en opsang: Det er en god mulighed for de bedste danskere for at få en god tid og et godt løb. Desværre havde mange valgt at fravælge dette stævne. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk ikke prioriterer dette stævne?! Det er det eneste af sin slags og jeg hører tit folk snakke om at det da må være muligt at løbe hurtigt i DK. Men det kræver jo at man stiller op! Hvor er alle løberne på den danske top 20 liste på 5000m fra i år? Hvis vi vil have at vores klubber skal arrangere løb for os, må vi også bakke op når det sker!

Ugen bød på ca. 100km, og to intensive pas. Løbet til CAG og 3x6 min på Brabrandstien i Århus søndag formiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar