Foto: Mette Hannibal

søndag den 10. juli 2011

Uge 27

Til de interesserede kan man se løbet her: http://www.athleticos.org/coverage/238956-2011-BMC-Grand-Prix-Solihull/video/499748-Mens-5000m-A

Følte mig ikke helt så godt løbende som i Watford, det gik selvfølgelig også lidt hurtigere, men synes ikke det var et optimalt løb. Kom til at ligge alene i for lang tid og min 4. km var for langsom.
Har det lidt ambivalent med løbet, jeg er glad for tiden og det er dejligt det går så godt med 5000m løbene, men jeg havde virkelig sat næsen op efter at løbe under 14.00 og derfor er jeg lidt skuffet. Set i forhold til løbet er det  en tid jeg må være tilfreds med og jeg får forhåbentlig andre chancer.

Det var fedt at der var så mange andre danskere at heppe på og der var jo mange gode resultater (ingen nævnt, ingen glemt!), også dejligt det går bedre for dansk mellem/langdistanceløb! :-)

Træningsmæssigt løb jeg mandag 6x600m (5 min pause), snittet var 1.31. Onsdag løb jeg 6x3 min (3 min pause) i et "roligt" intervaltempo, ca. 3.05 i Utterslev Mose. Samlet antal km blev 104,6 km i 3.39. Nu skal jeg bestemme mig om jeg vil løbe 5000m resten af sæsonen eller jeg har lyst til at komme i god 1500m form til DM....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar