Foto: Mette Hannibal

søndag den 30. januar 2011

30/1 - Evaluering af uge 4

Ugens første intervalpas: 3x2km (pause 3 min), omkring Fælledparken. Tiderne var 5.53-5.55-5.57. Løb med pandelampe, da der enkelte steder på ruten er ret mørkt og desuden er der mange fodgængere, cyklister og andre løbere der bedre kan se mig.

Torsdag løb jeg 19 min. tempotur med Niels og Benjamin. Det var ret koldt (minus 6 gr.) og jeg valgte at tage lidt af farten da jeg stadig mærker noget til min ømme hoftebøjer. Tempoet var omkring 3.10, nok lidt hurtigere.

Jeg valgte at tage en fridag søndag. Jeg mærkede stadig en del til min hoftebøjer lørdag og nu vil jeg have det væk. Der er kun en uge til at jeg skal ud i en hård 10 km cross konkurrence efterfulgt af to ugers hård træningslejr. Jeg vil være helt "fit for fight" til begge ting og der er stadig lang tid til formen skal toppe. Derfor skærer jeg altså søndagens træning væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar