Foto: Mette Hannibal

tirsdag den 18. januar 2011

18/1 - Evaluering af uge 2

Endnu en god uge er gennemført. Den blev afsluttet søndag med sejr til 1. runde af Danisco Cup i Århus. Et familiebesøg i Århus blev kombineret med løbet. Jeg fik en fin tempotur ud af det og fik smagt på Århus (eller er det Aarhus?) mildt sagt kuperede terræn. Det er sandelig noget andet end pandekageflade København og jeg var undervejs i løbet forundret over at det kunne blive ved med at gå opad? Sara havde godt nok advaret mig, men havde alligevel ikke troet det var så ”slemt”. Dejligt at vise Københavnerflaget frem i Jyllands hovedstad. Jeg løb i mine Adidas Pro konkurrencesko som er dejligt lette når man er vant til almindelige træningssko.

Ellers bød ugen på to intervalpas, begge på Østerbro stadion, pga. glatte cykelstier og god belysning. Når vejret er så dårligt som det er for tiden er det betydelig rarere at løbe et sted hvor man ikke risikerer at støde ind i cykler, fodgængere o. lign. De har jo ret til at være der og synes altså det er mentalt godt at gå på stadion. Heldigvis er Niels Grøn kommet godt i gang igen og har holdt mig med selskab på mange af mine ture, så det giver motivationen et ekstra boost. 

Min næste konkurrence bliver til Europacup i Cross for klubhold i Milano d. 6 februar og det tegner på nuværende tidspunkt til en god placering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar