Foto: Mette Hannibal

mandag den 24. januar 2011

23/1 - Evaluering af uge 3

Ugen hvor jeg blev 30 år er gået og den gik godt! Det går fortsat fremad med træningen og jeg klarer den hårde belastning godt.
Mine morgenture er typisk på 7 km og aftenturene på 11-14 km. Tempo for de meste 3.25-3.30. Enkelte er lidt hurtigere hvis jeg føler mig frisk. Har nu tre hårde intensive pas om ugen, hvilket bringer fartgennemsnittet for ugen godt ned.

Det hjælper gevaldigt på motivationen at træningslejr nærmer sig, samt at jeg snart får en "let" uge op til E-cup i cross. Desuden er det ved at blive lyst når jeg løber om morgenen og det er jo tegn på gode tider nærmer sig. Hvis vejret arter sig sådan resten af vinteren synes jeg det er herligt, men jeg tør dårligt håbe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar