Foto: Mette Hannibal

tirsdag den 28. december 2010

28/12

Endnu en uge er gået. De sidste to uger har jeg kæmpet imod dårligt vejr og dårlig motivation. Jeg har ikke haft energien til at løbe det jeg skulle på bånd. Det er simpelthen ikke godt nok! Men nu har jeg besluttet at der skal andre boller på suppen...

Det er en stor motivation for mig at vide at Morten og de andre Randersdrenge løber rundt og rundt på en eller anden kunststofgræsbane i Randers. Når de kan det, kan jeg vel også løbe på bånd, i sidste ende handler det om hvor meget man vil "det". Af og til har jeg brug for et los i røven...

Jeg har netop modtaget mit nye træningsprogram fra Henrik Larsen og det er hårdt! Det er endda meget hårdt! Jeg kommer til at træne hårdere end jeg nogensinde har gjort før, det er en spændende udfordring og jeg glæder mig til at gøre det...
Det består af 2 x intervaller om ugen og en tempotur på 16-20 min. Den samlende mængde er 125-130 km i en fart på under 3.30.

På fredag stiller jeg op i Spartas Änglamarkløb, det bliver en dejlig afveksling til tempoløb på bånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar