Foto: Mette Hannibal

søndag den 13. maj 2012


Første baneløb i sæsonen og træning uge 18. 

Intervaller:
 1. 4x1600m pause 3 min. Løb med Nicholas i Østre Anlæg. Det blæste ret meget, så tiderne er moderate. Ca. 3.00 tempo.

 2. 3 x 1km - 3 x 600m - 2x 400m, pause 3 min. Det øsregnede det meste af passet, så det var rart at have selskab af både Rolf og Nicholas. Vi løb hele passet i Fælledparken, og jeg var mere død end levende da jeg kom hjem. Tempo var nu ok, 2.46 var gennemsnittet på hele passet.

 3. 5000m til 1. runde af Danmarksturneringen. 1. runde af Danmarks Turneringen var i år henlagt til Odense. Vejret mindede mere om efterår end forår. 10 gr. og regnbyger. Løbet blev meget taktisk da ingen ville op og trække rigtigt i den hårde vind. De andre havde nok stor respekt for mig og jeg ville helst spare så mange kræfter som muligt til på lørdag.
For nogen kan det se ud som en meget langsom tid, men med et af sæsonens vigtigste løb på lørdag, gjaldt det om at spare på kræfterne og ikke blive skadet. 


Total
130,2 i 3.26.

Kommentarer til ugen:
En rigtig god uge. Gode intervaller og jeg kom godt igennem lørdagens DT runde. Det var nu rart nok lige at løbe lidt på bane inden jeg skal i ilden på lørdag. Nu mangler jeg et rigtig hårdt intervalpas på tirsdag og så gælder det om at blive frisk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar