Foto: Mette Hannibal

mandag den 7. februar 2011

7/2

Den forgangne uge har ikke været som jeg gerne ville. Jeg har stadig problemer med min ene hoftebøjer og jeg følte at jeg var nødt til at få den under kontrol inden jeg skulle til Italien og løbe cross med Spartas hold. At jeg oven i det fik madforgiftning gjorde at jeg måtte tage et par dage uden løb og fik slet ikke løbet intervaller i ugen.

Konkurrencen gik ikke godt. Jeg blev nr. 36, en del placeringer fra hvad jeg havde håbet på for et par uger siden, men tingene går ikke altid som man gerne vil. Det vigtigste for mig er at være klar til de kommende to ugers træning i Portugal.
Ruten som intet andet jeg har prøvet indtil nu. Undervejs løb i igennem to gamle møllehuse, hvor der var langt et grønt tæppe ud på betongulvet. Man skulle dukker sig og op af et par trapper undervejs. Ellers var ruten på en mark, med et par små hidsige stigninger, ikke just godt når man har ondt i hoften.

Jeg vil komme med en yderligere vurdering af løbet og de forskellige præstationer senere på ugen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar