Foto: Mette Hannibal

søndag den 20. februar 2011

20/2 - Evaluering af uge 7

Så er vi atter hjemme igen efter to gode uger i Portugal, men det er godt nok en kold fornøjelse. Heldigvis er der ingen sne, så det er på med to par tights og tre lag på overkroppen. Jeg har lige fået en fantastisk jakke fra Adidas som jeg bliver rigtig glad for i den kommende tid ( http://shop.adidas.nl/product/QV645/V39214/Sports/Men%27s-adiSTAR-GORE-WINDSTOPPER-Jacket/detail.jsf?_VCM=1298232602446 ).

Jeg måtte revidere min målsætning for træningslejren og har sigtet efter at nå 115 km i den forgangne uge. Derudover ville jeg have tre gode intervalpas ind. Det er lykkedes og jeg er tilbage på sporet. Jeg mærker stadig mindre og mindre til min hoftebøjer og det er skønt!

Mine intensive pas er som følger: 3x1600m på crossbanen p. 3 min, fart lige under 3.00. Det er svært at vurdere om det er godt at holde den fart på crossbanen, men den er altså ikke nem og tager en del fart ud af benene.

5x1200m på crossbanen, 3 min pause. Fart ca. 2.55. Et supergodt pas, og jeg føler jeg er ved at få rytmen tilbage i benene, de er ved at vende sig til den hårde belastning igen. Vejrforholdene var gode da vi varmede op og under intervallerne, men da vi joggede af åbnede himlen sig og regnen væltede ned.

Fredag var jeg på banen og løbe et af mine yndlingspas: 6x500+500 30sek/3min pause. Der var vindstille og ca. 15 gr. denne aften. Det var fantastisk at være tilbage på banen, og et af de træningspas jeg ser frem imod hver gang det det er koldt og mørkt derhjemme. Det er fantastisk at være løber sådanne dage, og når så tiderne også er gode, føles det som om det hele går op i en højere enhed! :-) Desværre ville Benjamin helst være på crossbanen, så jeg løb passet alene.Dog godt selskab af selveste Henrik Larsen.
6x500+500 på banen

Tiderne blev: 1:22-1:25/1:20-1:23/1:19-1:24/1:20-1:23/1:20-1:24/1:19-1:22

Dejligt med så god en afslutning på ugen, så nu glæder jeg mig til den kommende uge (FCK-Chelsea og DM i lang og kort cross).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar