Foto: Mette Hannibal

torsdag den 4. oktober 2012

Den sidste tid og den kommende tid

Siden DM i slutningen af august har jeg trænet ca. halvdelen af hvad den normale træningsmængde byder på/bød på. Så lad mig med det samme sige at jeg ikke kan blande mig helt i toppen til Eremitageløbet på søndag. Mit mål er at holde en gennemsnit på 3:10 min pr. km. Hvis det lykkedes er jeg glad. :-)

Jeg træner nu mere af lyst end af pligt. For mig har løb aldrig været en passion, og jeg kommer ikke til at være eliteløber resten af livet. Jeg kan godt lide at løbe, men jeg elsker det ikke og derfor er det skønt (kun) at løbe når jeg har lyst. Det er i høj grad noget jeg har gjort fordi jeg var god til det og fordi der i Sparta har været/er nogle fantastiske mennesker, der har gjort det sjovt at komme til træning...
Desuden bliver løbetræningen kombineret med styrketræning 2-3 x pr. uge. Jeg har også tænkt mig at lave lidt sprint i Spartas hal i løbet af vinteren.

Fremtiden for denne blog, bliver mere en række kommentarer til alt hvad der sker i atletik- og sportsverdenen og ikke så meget træningsrapportering. Men det er hyggeligt hvis I følger med og kom meget gerne med kommentarer! Det gør det mange gange sjovere for mig også!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar