Foto: Mette Hannibal

onsdag den 15. august 2012

Træning Uge 32

Der er stadig fremskridt i træningen. Det kører godt for tiden og det begynder at føles som om jeg er i god form igen.

På torsdag løber Abdi og jeg (og måske Michael Nielsen) til baneturneringen. Jeg har ikke kunnet finde nogle 5000m løb, så nu prøver jeg på hjemmebanen. Det er sjældent det lykkedes at løbe hurtigt her i DK, men når nu der ikke rigtig er andre chancer, så gør jeg et forsøg. Det ser ud til at vejret et med os, så nu håber jeg på at benene også er det.

Ellers har jeg fulgt en ophedet debat på Johan Wallersteins blog (http://jwallerstein.blogspot.dk/) angående et par af resultaterne på mellem/lang til OL. Det drejer sig især om 1500m både for mænd og kvinder. Som mange af jer sikkert ved havde begge løb, overraskende løbere i top 3. F.eks. på kvindernes 1500m, en tyrkisk kvinde der har forbedret sig fra 4:18 til 4:01 i år...
Jeg synes det er synd at man hver gang der laves et overraskende resultat med det samme tænker doping, men omvendt er en vis skepsis er i orden... Træerne vokser sjældent ind i himlen, det gælder vel også atletik?



1 kommentar:

  1. Godt at hører Hannibal, vi skal nok få heppet dig til en hurtig tid..:)

    Meget interessant debat/læsning på Wallersteins blog.. Glæder mig til fortsættelsen..:)

    Reedtz

    SvarSlet