Foto: Mette Hannibal

søndag den 9. oktober 2011

Eremitageløbet og pause!

Så er sæsonen slut. Den har været god på mange punkter, men også lang og det er dejligt at kunne tage en pause fra den hårde løbetræning.
Jeg løb en andenplads hjem i dag. 16 sek hurtigere end sidste år og en placering bedre. Havde egentlig håbet jeg kunne løbe hurtigere, men træningen de sidste måneder har ikke været til det. Der har været for mange konkurrencer og for lidt kontinuitet i træningen.

Jeg var med til ca. 9.5 km, og der måtte jeg slippe Morten. Michael Nielsen havde ligget forrest indtil lidt før 8 km. Jeg er lidt skuffet over min tid, men det passer nok meget godt til min form.

Det positive er at jeg er skadesfri og klar til at starte vintertræningen om et par uger. Målet er at ligge på omkring 120 km pr. uge når jeg når til nytår, jeg har meldt fra til NM og EM cross så jeg kan koncentrere mig om træningen og de eksamener jeg har til den tid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar